rolig

Hey! Akkuat nå ligger jeg i senga stappmett på lasagne, hvitløksbaguetter og sjokolade, ææh, men så godt! Blir en rolig fredag her, imorgen også. Er faktisk ikke så mye ute og fester lenger, det er ikke såå gøy lenger. Var ute en tur forrige lørdag, etter å ikke ha festet på en måned! Hoho flink.. Synes det er så koselig å bare sitte inne og kose når som det er høst og blir så fort mørkt ute. Jeg begynner faktisk å like høsten, wtf liksom?? Tror nok det har litt med at når det er høst, har man en god grunn til å bare sitte inne å slaske, heheh




 Nå skal jeg spille litt GTA, og bare chille resten av kvelden. Kanskje dra på butikken å kjøpe litt godteri, har så syyykt søtsug for tiden! Igår trodde jeg seriøst jeg skulle dø, SÅ lyst hadde jeg på noe søtt! 

Hva gjør du ikveld? ^^

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg