noen ting du kanskje ikke visste om meg

♦ Jeg bruker aldri å snoke i andres ting, enten det er PC, mobil osv. Jeg tør helt ærlig ikke (og det er jo galt å snoke). Jeg tenker alltid at jeg skal finne noe som handler om meg, eller finne noe jeg ikke vil like. Så jeg hater hvis f.eks noen chatter med noen så jeg kan se det, da MÅ jeg alltid se vekk. Får ofte tvangstanker om at jeg MÅ snoke, men klarer alltid å la være. Haha, høres kanskje litt rart ut..

 ♦ Jeg elsker å sitte på ting som kjører! Bil, buss, tog og ja, alt! Synes det er så avslappende å bare sitte der og se ut vinduet imens jeg hører på musikk.

♦ Jeg knytter minner og følelser til ALT. Jeg kan sette meg ned og se på en sofa, og hundre minner fra den sofaen dukker opp. Hehe, kanskje litt dårlig eksempel. Men det er nok litt derfor jeg ikke liker forandringer eller nye ting, for jeg har ingen minner til de enda. F.eks da jeg nettopp hadde flyttet inn i hybelen, jeg hadde ingen minner fra den enda og alt føltes egentlig veldig rart. Skal jeg være helt ærlig så trivdes jeg ikke så godt de første dagene, men etterhvert som jeg fikk skapt noen små minner der inne, så trivdes jeg myye bedre!

 ♦ Det tar veldig langt tid å bli ordentlig kjent med meg. Noen blir ikke skikkelig kjent med meg i det heletatt, det spørs litt på hvem og hvordan de er som person. Noen kan jeg åpne meg for raskt, mens noen åpner jeg meg aldri for. Hater det egentlig, for noen ganger føles det som om jeg er to personer. Til noen er jeg den stille og rolige Malin, imens til noen andre som jeg tør å være meg selv til så er jeg den pratsome og tullete Malin.

♦ Jeg elsker å snakke om overtroiske ting, som f.eks spøkelser. Det er veldig interessant synes jeg!

♦ Jeg hater å være alene! Før likte jeg det, men nå føler jeg meg bare ensom. Jeg må alltid ha noen irundt meg. 

♦ Jeg liker best å gjøre ting på min måte, selv om det kanskje ikke alltid er så veldig praktisk.  

♦ Jeg hater bunad. Vet ikke hvorfor jeg skriver det men,  det_er_så_stygt! Kan ikke fatte at folk bruker 30tusen på det! Hah, men men, hver sin smak.

♦ Jeg er veldig ryddig av meg, takler virkelig ikke rot! Rot gjør meg veldig stresset og urolig. Det værste jeg vet er å gå og rydde opp masse dritt etter andre, det ødelegger virkelig humøret mitt.

♦ Jeg er veldig avhengig av nærhet, hehe.. Jeg har alltid sakt at jeg ikke er noe spesielt kjærestejente, men når jeg tenker meg om så er jeg egentlig det allikevel. Det er bare det at jeg får nesten aldri følelser for folk.

♦ Jeg suger til å lage mat, og det mener jeg. Jeg S-U-G-E-R! Hahaha, huff..

Var det noe over du ikke visste om meg, eller? ^^

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg