bortreist

Idag har på en måte vært en deilig dag, ikke at den har vært så jævlig innholdsrik eller morsom. Men jeg sov så mye inatt (17 timer) at jeg har vært helt bortreist i hodet idag. Jeg har nesten ikke klart å tenke eller følt noen ting, og jeg elsker det! Jeg elsker når kroppen er helt slapp, tankene helt døde og jeg kan bare ligge der uten å kjenne et snev av kjedsomhet eller noen ting. Det å bare være der, men ikke ”leve”.

Det høres kanskje litt tragiskt ut, jeg vet. Har hatt så mye energi i det siste, men hodet sier noe annet. Kroppen vil masse, men hodet sier NEI. Jeg bare orker ingenting, derfor blir jeg utrolig urolig og rastløs, og kjeder liiivet av meg! Hadde det gått ann å dø av kjedsomhet, hadde jeg vært død for lenge siden.

 

Nok om det. Har fikset sammen et eksempel på hvordan jeg vil ha bloggdesignet mitt, på paint. Haha ja, på paint! Er så dritt lei av det designet jeg har nå, tror jeg har hatt det slik i 3 år, vil ha et mer seriøst design. Dere kan få se hvordan jeg sånn ca vil ha det

Bloggen skal være litt bredere. Vet egentlig ikke helt om jeg liker det, synes det blir litt for grått. Men synes grått passer best til en blogg, siden man legger ut så mye bilder. Men jeg vet ikke, kanskje jeg burde ha en svart eller grå ramme rundt bloggen, også la bakgrunnen være hvit. Hmm.. Er så kresen på bloggdesign!

Vet du av noen som lager bloggdesign til en billig penge?

 

2 kommentarer
    1. Har hatt det slik før, og det er egentlig litt behagelig av og til. Men kan jo også være irriterendes (: pent design du vil ha da. Og det er samtidig ordentlig og enkelt ^^

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg