miss my long hair


Ååh, som jeg savner å ha langt hår! Disse bildene ble tatt for nesten akkurat et år siden, måtte klippe masse av håret siden det var så sykt slitt. Jeg klipte håret igjen for et par måneder siden, synes det er så behagelig med passe langt/kort hår. Men nå har jeg bestemt meg for å spare, og bare klippe tuppene bittelitt en gang i blandt, for å unngå slitte tupper som spiser seg oppåver håret. Tenkte å kjøpe nytt extensions, siden jeg rotet bort det jeg kjøpte i fjor. Skjønner ikke hvordan jeg klarte å ROTE BORT håret mitt, herregud går den ann?! Men tror jeg mistet det da jeg var i Oslo i fjor sommer. Bah.. Tenkte ihvertfall å kjøpe fra ebay, extensionet er ikke så vært der faktisk, også så billig! Jeg pleier alltid å kjøpe to pakker, som blir rundt ca 400kr tilsammen. Noen som har noen tips til bra extensions fra ebay kanskje?

 Long Black hair
Så langt hår skal jeg engang ha!♥


 Nå er jeg hos mamma, ikveld drar jeg hjem til hybelen igjen. Skal være der i noen dager før jeg drar tilbake hit igjen, skal passe søskene mine til helgen. 
Vil prøve å få ordnet designet i løpet av denne uka, om det ikke blir for dyrt. Får prøve å finne noen som ikke tar såå høy betaling, vet egentlig ikke hvor mye det pleier å koste heller, men jeg får se. Nå skal jeg gjøre noe sikkert veldig fornuftig. Not. Hejdå!

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg