burrrring

Blææh som jeg kjeder meg! Har sett serier, sett TV, lest ferdig en hel bok på få dager og trent styrke på rommet av ren kjedsomhet. Og nå sitter jeg og ser på paradise dramahotel, med sjokolade ansiktsmaske gnidd utover hele trynet. Haha, håper jeg får meg en jobb snart.

Sov nesten til klokken fem idag, så sove får jeg ikke enda heller. Tips til hva jeg kan finne på mottas med takk, haha!

 Nå skal jeg gå å hente meg litt mer BÆTTAsup! Bættasuppe med bare pølse i, lol så kjedelig. Må dynke på med salt og svartpepper så den skal smake noe. Nam ass♥

4 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg