Verdal city




Noen bilder jeg tok av lille Verdal idag! The city liksooom..

 Akkurat nå er jeg hjemme hos pappa, ligger å chiller i sengen. Prøver å holde meg våken, er såå trøtt! Sto opp klokken ni idag fordi jeg skulle til legen, og jeg sovna ikke før rundt sju, så jeg har ikke sovet særlig mye inatt. Skal dra hjem til mamma snart og kose med pusene, skal sove der inatt, også drar jeg hjem til Levanger imorgen.
Har forresten snakket med ei som skal ordne nytt design til meg snart, gleder meg! Er dritlei av designet jeg har nå. Får nok mye bedre bloggmotivasjon når jeg får nytt. ^^ 

5 kommentarer
    1. Herlige bilder 😀
      Måtte starte helt fra bunnen av med designet ditt, men det gikk ganske fort å få ferdig hoved oppsettet. Mangler bare noen justeringer, og din mening.
      Vet dessverre ikke hvordan man ordner en eldre innlegg knapp, og det kan ta litt lengre tid for designet er ferdig hvis du ønsker det.
      Ha en fin dag videre 🙂

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg