nytt design!

Nå har jeg ENDELIG fått nytt design! Småting som skal gjøres om, men ellers er jeg kjempefornøyd! Såå godt med et nytt og ryddig design. Designet er laget av sarasfoto.blogg.no

Hva synes du? 


 Nå ligger jeg i sofaen hjemme hos mamma og har akkurat sett ukas episode av Torsdagskveld fra Nydalen. Er det bare jeg som synes det programmet har blitt kjedeligere? Jeg likte det bedre før da Morten Ramm var med. Men jaja..
Har blogget veldig lite den siste tiden, men har ikke gjort så mye spennende. Har liksom bare vært sammen med kjæresten, sett serier, lest bøker og ja. Ja, jeg har lest bøker! Jeg pleier aldri å gjøre det, men leste den første boka av Linnea Myhre, ‘kjære’ og synes den var bra. Derfor kjøpte jeg den andre boka som nettopp kom ut, og er allerede ferdig med den også. Noen fler som har lest bøkene hennes eller?

 Pappa har vært i Danmark nå nettopp, og kjøpte med en morsom gave til søstra mi jeg gjerne kunne ha tenkt meg selv. Nemlig en sukkerspinn maskin!


Så genialt! Må kjøpe meg en sånn selv engang, for sukkerspinn er jo så godt, og sunt *HEHE*

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg