happy halloween!








Hahaha, søt dukke eller hva?

Idag er det jo halloween, så da har mamma og lillesøstra mi pynta litt til det. Synes det er så morsomt, jeg elsker egentlig halloween! Jeg skal ikke gjøre noe spesielt idag, annet enn å bare være hjemme og passe småsøskene mine imens mamma er på jobb inatt. Så da blir det rolig idag, og ut imorgen! 

Hadde mareritt i hele natt, for en timing, halloween natta liksom. Og en annen ting jeg må fortelle! Etter at jeg flyttet ut fra rommet jeg hadde i kjelleren, tør jeg ikke sove der lenger. Alle gangene jeg har vært her på besøk og har sovet der nede, så har jeg plutselig våknet om natta og vært livredd og fått frysninger flere ganger. Skikkelig merkelig, har en følelse om at jeg bare må forte meg ut derfra. Så nå ligger jeg heller på sofaen i kjellerstua når jeg er hos mamma på besøk, haha! Jeg har aldri opplevd det før da jeg bodde i det rommet, har bare opplevd det etter jeg flytta ut. Kanskje det er noen som ble fornærma for at jeg dro? Haha neida..

Uansett, happy halloween! image

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg