1. desember

Whaat?! Er vi i desember allerede? Tiden går så fort, herregud.

Tenkte å handle litt julegaver på nettet idag, men var visst noe forsinkeser med utbetaling, så har ikke fått noen penger enda. Bahh! Jaja, får ta det imorgen. Uansett, jeg pleier alltid å handle gaver (og ellers) på nettet, så mye billigere og masse mer å finne! Synes det er så lite å finne i butikkene, og alle har jo det meste + pluss at det er mye dyrere. Så ja, internettshopping it is! Jeg synes faktisk det er ganske morro å handle gaver til andre, ihvertfall når jeg vet (eller tror) at de vil like det. Kjempeartig å se når andre blir glad for det du gir dem.. lykke!♥


Søte pepperkakehuset! Det er det samme hvert år, overfylt med nonstop og seigmenner. Ser ut som det har vært en bombe eller noe, haha!
 
Nå er jeg hjemme hos mamma, skal sove her et par dager. Skal til mormor og bake pepperkaker imorgen, det blir koselig!  Ellers har det ikke skjedd så mye her idag, bare tatt litt bilder og slappet av.


søte tøflene mine ^_^


Dagens kveldsmat! Egentlig er ikke den thaiboksen såå god, men den funker. Kostet 30kr på prix, og på mega koster den 50! Snakk om prisforskjell

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg