kule julegavetips

Æhh, så kjedelige julegavetips folk lager! Haha.. Derfor har jeg laget en egen liten julegave-liste, med litt kule ting som ihvertfall jeg hadde blitt glad for! Håper dere liker tipsene! 🙂 
 

Nike genser HER // Bose headset HER // Raiders caps HER // Vans genser HER // Adidas t-skjorte HER // Gymbag HER // Parfyme HER // Adidas sko HER // Longboard HER
 
Det ble kanskje litt mye i skaterstilen over her, men jeg bare elsker skatetstil hos gutter. So hot!! Kunne tenkt meg longboardet og skoene selv. Hadde jeg fått longboardet skulle jeg begynt å lære meg å skate på dagen, hehe! Synes det var dødskult. 
Har prøvd å samlet sammen alt til en billig pris, altså det meste er billigere enn orginalprisen. Gotta love internet.

Noe av dette du kunne kjøpt til kjæresten eller en kompis? 

Genser HER // Ponny sko HER // Lue HER // Mascara HER // Svart tanktop HER // Veske HER // Hvit tanktop HER // Croptop HER // Nike sko HER // Iphone5 deksel HER // Smykke HER // MAC sminkebørster HER
 
 Ååh, selv vil jeg ha alt sammen over! Tror nok det er mange jenter som hadde blitt glad for noe av det over her. Og herreguuud, så søte de første skoa var! 

Noe du likte?


1 kommentar

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg