litt nytt i skapet

Hei! Noen dager siden jeg har vært inne her, men har hatt null bloggmotivasjon, bahh. Har vært sååå lat de siste dagene, bare ligget hjemme med kjæresten og sett breaking bad på netflix. Hurra for netflix, det har blitt mye bedre enn før synes jeg! Masse nye filmer og serier å se på.

Jaja.. Var på magneten og kjøpte litt julegaver her en dag. Begynner å bli ferdig med julegavene, bare noen småting igjen som må handles før jeg endelig kan pakke inn dem og si meg ferdig. Har ikke kjøpt såå mange gaver da, bare til de næreste. Har jo ikke så god råd, så det får holde. 
Klarte uansett ikke å la være å kjøpe noe til meg selv også, men er så lenge siden sist! Hadde litt penger til overs, så hvorfor ikke, her er det jeg kjøpte


skinnjakke fra Cubus


denne fikk jeg faktisk i feriegave nå nettopp av tanta mi. Synes den var så søt, og med gjennomsiktig armer!


cardigan fra Cubus. Synes denne er så god å ha på seg, skikkelig varm og kosete!


rutete skjorte fra Cubus


bukse fra Cubus

Hva synes du om innkjøpene?



synes det er så koselig med snø!


kroken min hjemme hos kjæresten, hihi♥


har på meg superman t-skjorta mi idag, bruker den som koseplagg. Elsker den!

Nå skal jeg fortsette å se breaking bad, selv om jeg har sett serien en gang før. Kjæresten som ikke har sett alt enda, så skal prøve å bli ferdig så vi kan begynne å se en ny serie. Haha, livet! ^_^

6 kommentarer
    1. Anonym: ble vel rundt 600, kjøpte julegaver i tillegg så husker ikke helt 🙂 skinnjakka husker jeg heller ikke helt, men tror rundt 300? Kjøpte den på barneavdelingen haha xD

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg