godt nyttår!

Hei, og godt nyttår! Selv var jeg bare hjemme igår, skikkelig kjedelig igrunn. Var ikke helt bra, derfor var jeg bare hjemme med familien. Lå og så serier hele kvelden, haha.

Er fortsatt hjemme, og venter på at det skal bli fredag slik at jeg kan dra å kjøpe Iphone 6! Skulle egentlig kjøpe den igår, men de hadde ikke iphone for kontantkort. Gjett om jeg ble grinete, jeg hadde gledet meg SÅ til å kjøpe den. Trenger det virkelig, den jeg har nå er gammel og helt rævva. Men nå skal jeg se litt mer på keeping up with the Kardashians!

Har du Iphone 6? pluss eller den vanlige?

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg