selger sko

Forstår ikke heelt hvorfor jeg kjøpte disse høyhælte skoa, ble nok bare veldig forelsket der og da når jeg så de i butikken. Haha! Uansett, tror ikke jeg får brukt de særlig mye, ihvertfall ikke nå som det er vinter. Så derfor velger jeg å selge de! De er brukt kun EN gang, så er altså ikke skitten, og så god som ny.

Størrelse: 36. Pris: 400,- pluss frakt om de må sendes i posten. Orginalprisen var 799,- (om jeg ikke husker feil) men de var på salg til 400,-

Ta kontakt på mail: [email protected], på facebook eller under kommentarer om du lurer på noe eller er interessert. De er jo så fiine!♥

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg