2 ting som irriterer meg litt

Okei, det er to ting som irriterer meg bittelitt, og det er..

1. Jenter/gutter som slår opp med kjæresten, og griner seg ihjel til andre om hvor fælt de har det. Også blir de sammen med en ny etter 1 måned. Altså haha, hadde jeg virkelig elsket noen, og han hadde slått opp med meg, så hadde jeg ikke klart å finne meg en NY etter EN måned. Så ikke grin da..

2. Jenter som klager over pene jenter med flat mage og fine rumpe på instagram (og ellers andre steder) og mener det fører til lav selvtillit hos andre ”mindre pene” jenter. Også lager de lange innlegg om akkurat dette på bloggen da, seff, med et minst like ”ille” bilde av seg selv halvnaken. Uansett, det er vel ikke deres feil at de er pene tenker jeg?! Har de flat mage, store pupper eller fin rumpe, så la nå de jentene få legge det ut, du hadde nok mest sannsynlig gjort det samme selv.

Yes, måtte bare få skrevet det ned. Er du enig? 


mongis
 

Akkurat nå sitter jeg å venter på at pappa skal hente meg, så skal vi ENDELG kjøre til Steinkjer sånn at jeg får kjøpt meg iphone. Herregud som jeg maser om den jævla iphonen min, men jeg vil ha nåååå!!! 

1 kommentar

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg