new phoneee

Da ble det endelig ny telefon, som funker, godt! Ble ikke iphone 6, men 5s istedet. Skulle kjøpe iphone 6 for kontantkort, men den finnes ikke enda, wtf? Holdt på å ordne meg abonnemang, men det gikk ikke der og da, så da gadd jeg ikke mer og kjøpte heller 5. Ikke at det gjør så mye, elsker den!

Nå ligger jeg å ser prison break med kjæresten, vi har tatt med senga på stua, skikkelig kooos! Hihi.. Har nettopp spist lasagne med hvitløksbaguetter, så jeg ligger å ruller atm. Haha.. Nå skal jeg se tv, snakkes!


har fått blåst opp treningsballen jeg fikk i julegave, så nå er det bare å begynne å trene litt hjemme!

2 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg