shut up

Herregud, jeg må virkelig le av alt oppstyret rundt Caroline. Altså, hvordan går det ann at noen blir SÅ sinte over at mannen hennes kommenterte egne innlegg med falske navn? Ja, det er såklart ganske dumt, men det er jo ikke verdens undergang heller. Mange misunner nok Caroline, og prøver derfor å finne noe galt med henne hele tiden. Og nå fikk de endelig en sjanse til å bare trykke henne ned i grøfta. Fæle mennesker er alt jeg har å si. Når hun på en så ydmyk måte beklager seg og er lei seg, synes jeg folk kan vise LITT forståelse og bare la henne være. Forbanna mobbere, løft opp ræva og gjør noe med livene deres. Helt sinnsykt hva sjalusi og misunnelse kan gjøre med mennesker. Og ja, jeg tror det er nettopp DET det gjelder, for hun er jo utrolig pen og suksessfull dame – kvinnfolk hater sånt. 

~~~

Er enda hos pappa, og bare slapper av. Har lest litt, sett serier og sovet. Tror jeg bare kan legge festlivet bak meg og flytte til en hytte langt oppi fjellet, haha. Om jeg noen gang skulle hatt en hytte, så skulle det vært sånn hytte man bygger oppi trærne. Altså ikke trehytte, men ordentlig hytte, ser så kult ut!

Men nå skal jeg se litt mer på serier, god helg!

 

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg