musikktips?

Ææh, jeg har blitt så lei av all musikken jeg har på spotify! Orker liksom ikke lete etter ny heller.. Noen tips til nye, brae sanger?

Noen jeg hører på akkurat nå:

Har blitt hektet på den av Justin haha, såå fin stemme.

~~~

Nå er jeg hos mamma, og bare slapper av. Skal se litt serier etter dette innlegget, Kardashians it is. Sånn egentlig, så synes jeg slike program er rævva, liksom hvem bryr seg om hva andre gjør hver dag? Og det sitter jeg å ser på i timesvis, hahaha! Av en eller annen grunn finner vi jenter det veeeldig interessangt da, gud vet hvorfor. 


stakkars meg må sove på sofaen :(((( haha neida, er så kos å våkne om natten av at kattene gnir seg inn i trynet mitt ♥


søtiii<3

 God natt! ^_^

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg