film

Hei! Er stappmett etter taco, var det eneste som fristet idag hehe. Ble syk imorges av noen piller pga en infeksjon jeg har. Skikkelig kjedelig ettersom jeg hadde gjort meg klar til å gå ut og til det kurset jeg er på. Kastet opp og måtte bare legge meg igjen. Æsj! Hater virkelig piller, de gjør meg alltid dårlig!

Er ihvertfall bedre nå. Har vasket kopper, vasket og hengt opp klær og ryddet. Begynner å bli skikkelig husmor av meg! Det vil nok kjæresten min spesielt godt like, haha.. Har faktisk sagt opp hybelen min, blir litt for dyrt til at jeg nesten aldri er der. Er jo nesten bare hos kjæreste, så jeg har tatt med meg klærne mine hjem hos han. Flytter jo egentlig ikke inn, men er jo her hele tiden uansett. Så NEI, jeg kommer ikke tilbake til Verdal. xD Skal prøve å få oss noe sammen, det hadde vært så bra! Innrede og ordne slik jeg også vil ha det, hihi. ^^

Nå skal jeg se på film, ‘Interstellar’. Den har fått masse skryt, og så veldig spennende ut også! Skal si hva jeg synes om den senere! Fikk også nettopp beskjed at det blir fri fra kurset imorgen, siden det kommer snekkere dit igjen. Weey, jeg digger fri! Det betyr at jeg kan være oppe lenge, noe jeg elsker.

 Har du sett filmen? 


2 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg