new in


sminke H&M // skjerf Cubus


ringer og spenner H&M // falskvipper og lim Cubus


underklær H&M


nattbukse Cubus // t-skjorte H&M


skjørt Cubus // treningstights Cubus


bukse Cubus



ringer H&M

Dro på magneten en tur idag for å bruke opp noen gavekort. Ble en del, pluss at jeg kjøpte noe selv også da. Digger spesielt buksa, litt sånn boyfriend-aktig bukse. Jeg kjøpte den i  xxs. Hva synes du om innkjøpene? 🙂

Fikk beskjed om at det blir fri imorgen også, og kjæresten har også fri! Så da er det snart helg her, wee. Skal farge håret brunt i helgen faktisk, noe jeg gleder meg til. Alle jeg kjenner synes jeg skal farge det brunt, så why not. Blir godt (og skummelt) med en forandring. Er tanta mi som er frisør som ordner håret mitt, så der sparer jeg masse penger!

Nå skal jeg nerde litt på nettet og se family guy.

5 kommentarer

Siste innlegg