white summer bag

Synes denne veska fra Cubus var så fin! Hvit og sommerlig, minner meg på vååår♥ Den lille veska/pengeboken er fra H&M på barneavdelingen, haha synes den var så søt! Tenker jeg kommer til å bruke den til å ha litt sminke i, som f.eks mascara, leppestift osv.

Kjøpte noen ting til, et skjørt, en basic topp og litt underklær. Basic topper hadde jeg hundrevis av før, men når har jeg bare et par igjen?! Haha, har tydeligvis gitt bort og kastet myyye.

Toppen og undertøyet (som er såå fint!) er fra H&M, og skjørtet er fra Cubus. Har alltid vært litt skeptisk til slike skjørt siden jeg er så kort og tynn, men dette var ikke så langt og satt stramt rundt assen. 😉

Nå er skal det lages middag snart her, blir wok idag. Og etter det blir det nok avslapping med kjæresten og en serie tenker jeg, ha en fin kveld!♥

 


søteste drikkeflaska!


2 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg