3 spill jeg er hektet på

Hei!

Jeg har blitt så hektet på iphonespill! Alltid når jeg er på telefonen, jeg bare spille litt med det samme, haha! Er 3 spill jeg har blitt ekstra hektet på, og det er miniom rush, aa og jelly jump. Aa og jelly jump er veeldig avhengighetsskapende og man må virkelig konsentrere seg altså! Sykt morsomt.

Jaja.. Hva skjer da? Her sitter jeg å hører på at kjæresten spiller playstation på full guffe. Haha.. Skal ordne meg mat og frukt tenkte jeg. Er blitt såå glad i appelsin og kiwi her hjemme, det har vi alltid stående i kjøleskapet.

Jeg skulle ønske jeg hadde litt mer fantasi og engasjement innen mat, synes alt jeg kjøper er så kjedelig. Noen enkel matblogg å tipse om kanskje? Gleder meg til jeg og kjæresten kan flytte til en annen leilighet med større og finere kjøkken, føler det er så kjedelig å ordne mat når kjøkkenet er så lite og trist! Men jaja, overlever 🙂

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg