wassap?

Hei, noe morsomt som skjer der da? Jeg sitter å småkjeder meg litt hjemme hos mamma. Føler det er fredag idag, men så er det jo bare torsdag. Har hatt fri idag, så det er nok derfor.. Men imorgen skal jeg nok ut! Er leenge siden jeg har vært ute å festet nå faktisk.Så det blir gøy!

Ellers så venter jeg på at bloggerne skal komme ut på sumo, har ikke tv2bliss her hjemme, buhu :(:( haha.. Linnea (lillesøstra mi) har nettopp ordnet flette i håret mitt, ba henne egentlig om å gjøre det fordi jeg eeelsker at folk duller med håret mitt. Det er så deilig, sovner nesten. Forresten, jeg har ordnet meg ny tumblr, den andre funka ikke. Vet ikke helt hvor mye jeg kommer til å oppdatere der, men mest sannsynlig ikke så mye. Liker best å bare se på bilder der, men skal ihvertfall prøve å oppdatere litt! Den nye tumblr min er www.malinpeew.tumblr.com.

 Slenger inn to sommerbilder fra arkivet, låner kjæresten sin pc så har ingen bilder å dele. Savner å gå i shorts ute!! Og savner håret.. :c

Hva skal du i helga? 


0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg