long time no see

Hei! Tenkte bare å stikke innom kjapt for å si at jeg lever! Har rett og slett ikke hatt noe motivasjon eller lyst til å blogge. Motivasjonen generelt er helt dass og jeg blir så frustrert. Nå er jeg i en periode igjen der jeg gir faen i alt, og det er så vanskelig å komme på rett spor igjen. Begynner å grine av meg selv, forstår ikke hva som er galt.. Er så sykt glad jeg har kjæresten min, det hjelper noe enormt for meg! Han får meg i så myyye bedre humør.

Jaja, nok om det. Nå er jeg på verdal for å passe søskene mine i helgen. Derfor har jeg vært å lånt “fifty shades of grey” nr. 1, er boken bra?! Gleder meg til å lese den ihvertfall, har høye forventninger. Har du lest den?

Uansett, god helg! 🙂

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg