ananas case

Hei! Akkurat nå er jeg hjemme alene, imens kjæresten er på jobb. Litt kjedelig, men jeg finner alltid på noe. Har nettopp dusjet og smørt meg inn i bodylotion som lukter så mye at jeg nesten får vondt i hodet, haha. Jeg er heelt avhengig av bodylotion, føler meg så tørr uten. Kjøpte meg en ny idag, siden jeg var tom. Så var jeg i Trondheim forrige uke, fikk litt penger, men kjøpte ikke så mye der, bare noen småting jeg tenkte å vise

 Et skjørt, en topp og diverse. Iphonedekslet er såå søtt, haha! Den rosa barbie mappen også. ^^ Kjøpte en svart bukse også, fra dr.denim. Liker de buksene veldig godt. 
~~~

Aja, skal ordne meg litt mat og se tv nå. Har forresten begynt å sett en nye serie sammen med kjæresten, ‘Bates Motel’. Synes serien er helt okei så langt, har bare sett 5 episoder eller noe enda. Har du sett serien?


snødde plutselig litt idag, heldigvis forsvant snøen med en gang!

 

 

3 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg