50 spørsmål #2

1. Hva var det siste du skriblet ned på papir? Hmm, det vet jeg ikke. Skriver ikke ting ned på papir lenger, men på pc eller iphone.

2. Hva har du alltid i vesken? Iphone, pengebok, ørepropper, av og til kamera.


 
3. Hva bestiller du på café? Som regel sjokoladekake og kakao. NAM!

4. Hvilke nettsider besøker du daglig? Facebook, blogg.no og diverse blogger. Leser daglig sophieelise.blogg.no, kissies.se, heddaingeborgvik.no, og maange fler!

5. Hvem ringer du til når du er sint/lei deg? Ringer nesten aldri, men den jeg går til når jeg er sint eller lei meg er kjæresten min.♥

6. Hvilken farge er det på tannbørsten din? Grønn, haha 🙂

7. Kan du bytte olje på bilen? Neeii, haha.. Har ikke bil heller da.

8. Hva har du hatt av kjæledyr? Kanin, to deguser og katter. Kaninen fikk jeg til 5 eller 6 årsdagen min husker jeg.

 

9. Har du noen piercinger? Bare i navlen. Piercingen i leppa har jeg tatt ut, og i ørene bruker jeg sjeldent øredobber.

10. Norge på sitt beste? Om sommeren såklart! Snart er det sommeeer!♥

 

11. Hva gjør deg lei deg?
 Krangling med noen jeg er glad i, dyremishandling. Å være blakk<,3 Haha neida,joda.

12. Hva gjør deg glad? Shopping, kjæresten min, god mat, reising, familie, BRA serier! hihi

13. Hva er drømmejobben din? Jeg aner ikke, har ingen drømmejobb. Men kanskje å jobbe med dyr?

14. Abbonerer du på et ukeblad? Nei. Leser sjeldent blad.

15. Hva var det siste du kjøpte? Colaboks og sørlandschips, sunt<3

 

16. Liker du kinesisk mat? Jaa! Det er såå godt.

17. Når var du i kirken sist? I mai i fjor, i forbindelse med broren min sin konfirmasjon.

18. Hvem var den siste som gjorde noe ekstra spesielt for deg? Hmm, må vel være kjæresten min. 🙂

19. Har du noensinne vært i en ambulanse? Ja, 1 gang. Men ikke pga. men selv.

21. Hvor lang tid bruker du om morningen? Det spørs, hvis jeg skal noe så bruker jeg vel maks 10 min eller noe.

22. Banner du ofte? Ja, det må jeg innrømme at jeg gjør haha!

23. Hva er det lengste du har campet i et telt? Et par dager tror jeg, på klassetur engang.

24. Hvor mange søsken har du? 3 småsøsken!

25. Hvor mange steder har du bodd? 7 steder tror jeg, tilsammen med hybelen og hos kjæresten da.

26. Hvilken kroppsdel er du mest fornøyd med? Hmm, beina mine tror jeg.

27. Hvilken kroppsdel er du minst fornøyd med? Armene og puppene mine. For tynne armer og for småe pupper. -_-

28. Er det viktig å feire bursdager? Njaa, det er ikke så kjempeviktig for min del, nei.

29. Har du tatt vare på klesplagg fra du var liten? Nei, men mamma har vel det.

30. Nevn en ting som er irriterende ved å blogge? Nå er jo ikke jeg noen stor blogger, og blogger kun når jeg orker/vil. Så jeg vet ikke, å finne på overskrifter kanskje? Hehe.

32. Hvor mange glass vann drikker du hver dag? Vet ikke nøyaktig hvor mange glass jeg drikker hver dag, men er ihvertfall blitt flinkere til å drikke vann. Før drakk jeg nesten aldri vann, og da fikk jeg en del vondt i hodet. Så vann er viktig!

33. Når legger du deg om kvelden? Pleier å legge meg samtidig som kjæresten, så rundt kl 23 – 01. Før kunne jeg være oppe til 5-6 om morningen, håhå.

34. Favorittfag på skolen? Jeg hadde ingen favorittfag på skolen. #schoolhater :P:P

35. Potetgull eller smågodt? Begge deler! Om jeg må velge så blir det smågodt. Har et forferdelig sug på smågodt for tiden, ææh!

36. Siste filmen du så? Det var en sånn zombiefilm med Brad Pitt som gikk på tv’en her endag, men husker nesten ingenting av den haha. Fulgte ikke med, typisk meg. xD

37. Det mest romantiske du har gjort? Åå lol jeg vet ikke, er ikke sånn superromantisk som strør roser over sengen osv. Haha!

38. Den perfekte vertinnegaven? Dunno, blomster?

39. Hvor gammel er faren din? 44 år, tror jeg. 😛

40. Har du vært i avisen? Nei, og det vil jeg ikke heller.

41. Et sitat du liker? Vet ikke..

42. Hvilken farge liker du best på neglene dine? Nude eller manikyr.

 

43. Hvem er forbildet ditt? Har ikke noe forbilde.

44. Er du forfengelig? Nei det tror jeg ikke.

45. Finnes det noe du virkelig har lyst til å gjøre, men ikke har hatt mulighet, tid eller råd til? Er myye jeg har lyst til å gjøre, men jeg er jo fattiglus. Så det så. Vil reise masse, og kjøpe meg egen leiliget, ASAP!:-(

 46. Har du vært gift eller forlovet? Nei, det er alt for tidlig enda. Skjønne meg ikke på folk som gifter eller forlover seg i 20 årene.

47. Hva kjøper du helst: Klær, vesker eller sko? Klær.

 

48. Føler du deg ung eller gammel for alderen? Føler meg ganske ung for alderen, og umoden også egentlig. Aja, jeg vokser vel opp en dag jeg også. Haha

49. Hvilke uvaner har du? Har ikke noen spesielle uvaner. Men biter meg ofte i leppene så jeg begynner å blø, og duller (og biter) mye i håret mitt. (ser sikkert dumt ut)

 50. Hva skal du gjøre når du er ferdig med alle spørsmålene? Ordne meg mat, matvraket!


2 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg