bursdag

Hei! Nå er jeg på Verdal, igjen. Har vært å feiret morfar litt, som blir 70 år idag! Blir skikkelig feiring den 15. mai, med rundt 80 folk.

Vet enda ikke hva jeg skal ha på meg, men ihvertfall IKKE kjole, hater kjoler. Ingen passer de små titsa mine. 🙁 Også må jeg innrømme at jeg savner å ha håret helt svart, føler ikke brunt kler meg. Det er ikke brunt engang, haha! Men har lyst å farge det svart igjen, da er det så mye enklere å bestille extension også, siden det er en helt enkel farge. Haaaater kort hår nå plutselig, vil ha langt! Lei av kort hår bahh..

Jaja, skal se litt serie før jeg drar hjem til Levanger igjen. Har begynt å sett ‘Kourtney and Khloe take the hamptons’. Jeg elsker jo slike realityserier, og Kardashianfamilien er jo virkelig litt av en underholdning!

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg