sko og klær til salgs

Hei, tenkte å legge inn noen ting jeg skal selge på bloggen, før jeg legger det ut på bloppis. Har hatt bloppis før, men slettet den av en eller annen grunn. Legger pris, størrelse osv under hver ting.


Røde converse. Kjøpte de for et par år siden, og er veldig lite brukt! 
Pris: 400,- (org pris, rundt 600-700)
Størrelse: 36

Svarte converse, disse er litt mer brukt. Har prøvd å vaske de på sidene, tenker jeg kanskje bør hive de i vaskemaskina for å få de helt ren. 
Pris: 250,- (org. pris rundt 600-700, husker ikke helt)
Størrelse: 36 


Disse har jeg lagt ut til salg før, men har aldri fått solgt de. Haha, kanskje ikke så rart med alle de piggene! Men de er av god kvalitet, men de er nok litt tunge. Husker jeg bestilte disse for et par år siden på karmaloop, og merket er Jeffrey Campbell.
Pris: 500,- (org. pris husker jeg ikke)


Disse finingene kjøpte jeg på ebay for 3 år siden eller noe sånt. Har nesten aldri brukt de, så de ligger bare og tar plass. Men de er jo fine!
Pris: 200,- (org. pris husker jeg ikke)
Størrelse: 36 

Denne genseren husker jeg ikke hvor jeg kjøpte, men en plass på nettet ihvertfall. Har aldri brukt den, fordi den er litt kort i armene. Så den er aldri ganske liten i størrelsen!
Pris: 150,- (org. pris husker jeg ikke, men tror det var rundt 300-400kr)
Størrelse: XS (men er liten i str)


 

Strikket genser, en del brukt. Denne er fra Cubus.
Pris: 100,- (org. pris husker jeg ikke)
Størrelse: XS 


Mikkemus genser med gjennomsiktige armer. Aldri brukt.
Pris: 100,- (org. pris husker jeg ikke)
Størrelse: XS

Svart genser med print, nesten aldri blitt brukt.
Pris: 200,- (org. pris husker jeg ikke)
Størrelse: XS

 

Svart jakke med fuskepels fra Only, brukt bare noen ganger i vinter.
Pris: 250,- (org. pris mener jeg var rundt 400kr)
Størrelse: XS

 

Boken ”Kjære” av Linnea Myhre. Har lest den, så ser ingen vits i å ha den lenger.
Pris: 150,-
 

Har en del ting til jeg skal selge, men det legger jeg ut på bloppisen min. Deler når jeg har ordnet det!
Om du er interessert eller har noen spørsmål, kontakt meg i kommentarfeltet, eller send mail til: [email protected]
Ting som må sendtes, må den som kjøper selv betale frakt. 

Noe du likte? 🙂
 

2 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg