need long hair

Herregud, som jeg savner langt hår nå for tiden. Har plutselig lyst på langt, svart hår! Ååh typsisk, nå som jeg har lysere hår (vises ikke så godt på bilder) og nettopp klippet håret. Er dritlei av kort hår, synes langt hår passer meg bedre. *skriker* Jaja, får vel bare spare. 
Var innom ebay idag og så etter extensions, så får se om jeg farger det ordentlig svart igjen. Eller mørkemørke brunt. Det der med hår altså, det er så vanskelig! Føler liksom ingen annen farge enn veldig mørk passer meg, synes svart fremhever øynene mine bedre av en eller annen rar grunn. Extensionet fra ebay er egentlig ikke så værst, om man bare finner riktig, og dyrt er det heller ikke. Pleier alltid å søke på ”human extensions hair” eller noe sånt + farge og lengde jeg vil ha. HER fant jeg et extensions jeg tror er bra. Vet ikke om jeg skal velge jet black, eller natural black. Hmm..

 Håret til Kylie Jenner er så syykt fint! Åh, dør litt på meg. :c Har veldig lyst på langt hår til bursdagsselskapet i Mai, så skal bestille hår med engang jeg får penger! 

Har du kort eller langt hår? Liker du mørkt hår? 


0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg