min kjedelige hverdag

Hei! Er på Verdal for å passe ungene idag, til imorgen. Holdt på å blåse bort på vei hjem fra togstasjonen, herregud for et vær! Beste jeg vet er å få masse regn i trynet, sånn at mascaraen renner<3 Digg.. 

Aja, har så lite å blogge om for tiden føler jeg. Alle dager er liksom de samme – stå opp, ordne seg, rydde og vaske kopper osv. Sånn går no dagan. Det går ikke ann å ta fine bilder der jeg bor nå heller, alt der inne er liksom så.. stygt! Haha! Gammelt, og gulvet er bare heeelt forferdelig. Gleder meg til jeg og kjæresten flytter, må bare finne noe først. Har lyst på en lys og fin liten leilighet! Lyst er så fint, med lyse møbler, med et preg av litt mer svart og ”kule” pynteting.  #VILHA


ønsker meg vaskemaskin, AMEN

 

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg