telys sjokoladefondant

Åh, dette var så SYKT godt! Ble spist opp på maks 15 minutter, haha. *ruller* Kjempesnedig den der sjokoladesmelteren, er for å ha telys under. Men må huske å slokke ihvertfall etter 7-8 minutter, da ble det litt for varmt. Har hatt så sug på godteri i det siste, så er sunnere med frukt istedet, og ikke minst billigere. Og det dekker jo en del søtsug, selv om jeg hadde med sjokolade her da, he he
Serveringssettet fikk jeg av mormor&morfar for et år siden, hadde helt glemt jeg hadde det hjemme hos mamma. Snedig til taco osv. Og telysfondanten (eller, er vel ikke en fondant, men kaller den det xD) fikk jeg i feriegave av tanta mi.
Liker du frukt duppet i sjokolade? 🙂

Har ryddet litt i smykkenetingene mine, har liksom ligget litt strødd overalt. Senere en dag må jeg rydde i klesskapet mitt, herregud det er så rotete nå. Er såvidt jeg får igjen skuffene, haha.. 

Kjæresten sitter å spiller, så tenkte jeg skulle finne noe å se på nett. Jeg liker spesielt realityserier, synes det er såå underholdende haha! Spesielt sånn som hollywoodfruer, paradise hotel osv.


kjører rosa!♥

11 kommentarer

Siste innlegg