litt nytt

Hei! Tenkte å vise noen nye innkjøp fra den siste tiden. Handler svært lite for tiden da jeg har regninger og dritt å betale.<3<3 Mitt neste kjøp når jeg får penger er extensions, need long hair! Har faktisk farget håret igjen, likte ikke brunt jeg, hehe. Kjøpte mørkebrun hårfarge, men det ble ganske svart. Men jeg liker mørk hårfarge, synes øynene mine kommer såå mye bedre frem! Ihvertfall med svart mascara.

Men her er innkjøpene!

 

På Nille kjøpte jeg denne saftmugga eller hva det nå enn heter, kjempesnedig! Setter den i kjøleskapet sånn at vannet/safta blir iskald. Dyr var den heller ikke, betalte ca. 129,- tror jeg.

 

En helt vanlig svart topp og sleevetop fra Cubus.

Magetopp og en genser fra Cubus og H&M.
 

Svart og rosa essie neglelakker fra Cubus.

Svart sekk, fra H&M. Synes den var litt kul, har festet på noen dingser på den så den ser litt finere ut. En liten ryggsekk er noe jeg lenge har hatt bruk for. 

Hva synes du om innkjøpene?

Det er ikke lenge siden jeg sto opp faktisk, haha. Har ryddet litt, og nå venter jeg på at klokken snart skal bli 3. Da skal jeg møte kjæresten på jobb, så kjøpe middag sammen. Ææh, jeg er så lei av å måtte finne på hva vi skal ha til middag, føler jeg spiser det samme hele tiden. xD Men får finne på noe lurt!

3 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg