helg igjen

Hei, plutselig er det helg igjen! Jeg synes tida går så skremmende fort, plutselig er det 17.mai snart liksom. Synes jeg har vært så dårlig til å finne på ting om dagene, så det er noe jeg definitivt skal bli flinkere til i sommer, må jo bruke sommeren når den først er her!

Idag våkna jeg ikke før tre, så har vært litt ør i hodet idag. Er ikke vant med å sove så lenge lenger. Litt senere dro jeg på mega og kjøpte frukt og sjokolade, samme som jeg viste i et innlegg sist! Dro også innom biblioteket og hentet ut den andre fifty shades boka. Har ventet lenge på den, for den var lånt ut, men endelig fikk jeg melding om at jeg kunne hente den. Så nå gleder jeg meg til å lese igjen , ble heelt slukt av boka! og ikke bare for at boka handler mye om sex altså, det skjer mye annet i boka også, hvis noen lurte. xD

Jeg og kjæresten ser mye på serier sammen, og for en stund siden ble vi ferdige med The walking dead (som forresten er en dritbra serie) og venter på flere episoder av den nye sesongen som har kommet. Nå ser vi en serie som heter Bates Motel og er kjempespennende! Sesong 1 og 2 er på netflix, og sesong 3 måtte vi laste ned. Det er en ganske ny serie, og anbefaler alle å se den! 

God helg! 🙂

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg