leoprint denim

Digger denne buksa, har nesten glemt at jeg hadde den, da den lå bakerst i skuffa. Det er dr.denimbukse, og jeg synes printen er så kul! Buksa er nesten som på bildene, svar og hvit, bare at hvitfargen er litt annerledes enn på bildene.

Har kjøpt meg sånn fake tattoos, som er så populært. Egentlig synes jeg ikke det passer til meg, som har ekte tattoveringer fra før. Blir litt rar kombinasjon.. Men på hendene synes jeg det er fint! Ekstra fint med noen ringer. Har du prøvd fake tattoos?

Ellers så skjer det ikke så mye her. Har nettopp spist spaghetti og kjøttdeig, det er blitt en favoritt her. Før synes jeg det var litt kjedelig, ettersom jeg brukte vanlig kjedelig kjøttdeigsaus. Men nå har jeg oppi barilla basilico som jeg blander med kjøttdeigen når jeg har stekt ferdig den, og det er såå mye bedre! Nok om det, så skal jeg lese litt mer fifty shades, er hekta!

2 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg