noen bilder fra igår

Var som sagt i 70 årsdag igår, og det var jo trivelig. Veeldig mange folk! Og masse godt å spise, synd jeg var stappmett da det var dessert, hehe. Har vel ikke så mye mer å si enn det, så bare delte noen bilder jeg.

Idag skal jeg passe småsøskene mine igjen, siden mamma skal jobbe inatt. Og imorgen blir det feiring av 17.mai med familien til pappa. Vi skal se tåget først (gud, det er lenge siden jeg har vært med å sett!) også skal vi ut å spise senere på dagen. Jeg tror jeg var 15 år sist jeg feiret 17.mai skikkelig, haha! Har alltid festet den 16, og bare ligget hjemme fyllesyk 17. Ikke at det gjør så mye at jeg er hjemme, er jo nesten bare fjortisrussen som drikker uansett. Hater russen, don’t know why.

Aja.. Skal se litt gossip girl før vi skal å spise rester fra igår hos mormor og morfar litt senere. Synes egentlig ikke gossip girl er så bra, men det er noe med serien som gjør at jeg må følge med allikevel. Har faktisk aldri sett den serien før! 

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg