kattepus

Hei! Først og fremst håper jeg at alle hadde en fin 17.mai, det hadde ihvertfall jeg! Sto faktisk opp kl.6 den dagen, måtte vekke Linnea (lillesøstra mi) fordi hun skulle være på drilling til 7. Mamna var jo på jobb enda da, så da stod jeg like greit opp med det samme og ble med til pappa da han kjørte Linnea, siden vi skulle feire til pappa. Rundt kl.11 dro vi å så på tåget i sentrum,og etter det dro vi på cafe og kjøpte oss vaffler. Vaffel er SÅ godt, må kjøpe meg et vaffeljern! Senere på dagen dro jeg ut med familien og spiste på stiklestad, kjæresten var også med så det var ekstra trivelig!:-) På kvelden var jeg helt utslitt av å ha vært oppe så mange timer, hadde nemlig bare sovet rundt 3 timer natten før, så sovna tidlig og våkna ganske sent idag.

Men over til poenget med dette innlegget, haha. Jeg og kjæresten har fått oss kattunge! Han overrasket meg for noen dager siden, og kattungen var leveringsklar idag. Synes det er såå koselig med egen katt.^_^ Anders har faktisk aldri hatt katt før, noe jeg synes var litt rart. Jeg har hatt katt hele livet, og er vant med at alle rundt meg også har eller har hatt flere katter. Så derfor synes han det er ekstra moro med katt, og behandler den som om hun var barnet hans. Synes det er sååå søtt, hahaha! Han har fulgt med henne hele tiden og er livredd for at det er noe galt hele tiden haha, aw. Katten skal vi forresten kalle Nemi, synes det navnet er så nuskete.

Inatt har vi flyttet senga på stua, det er så chill! En gang så sov vi på stua en hel uke, DA følte jeg meg litt gammel. haha.. Nå skriver jeg meg bort her!

Skal jeg se litt gossip girl før det blir natta. Godnatt!

Har du katt?

2 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg