vaskekjærringa

Hei! Akkurat nå har jeg ryddet litt, og nå ligger jeg og Nemi på sofaen og slapper av, venter på at Anders skal komme hjem fra jobb. ^_^
Igår fikk jeg endelig rævva i gir og fikk vasket leiligheten, ihvertfall det meste. Vasket gulvet, litt på veggene, tørket støv osv. Holdt på i nesten 3 timer! Det var sykt skittent, spesielt under sofaene og gulvmatten på stua, nesten litt flaut hvor skittent det var. Haha! Men nå er det rent og fint her, og det er SÅ godt å tenkte på! Hater når det er skittent, føler jeg meg skitten selv nesten.


vet det er flekker på veggen og hylla, men det går ikke vekk -.-

 Igår kveld måtte jeg bare flire litt. Da jeg og Anders skulle legge oss, tok vi med oss Nemi på soverommet fordi hun liker ikke å være alene. Så vi tok med oss kattedoet på soverommet, men allikevel tisset hun på dyna, så derfor tok vi med hun på stua igjen. Like greit at hun venner seg til å være alene på natten, men det har hun jo ikke lært seg enda, så hun begynte å skrike skikkelig. Sto utenfor døra og skrek og ville inn, fikk sååå vondt i meg! :c Jeg og Anders begynte nesten å gråte, hahah. Her er det to med ordentlige dyrehjerter altså! Lille bebien min♥ Så idag måtte både dyne og laken en tur i vaskemaskina, men sånn er det. Hun har ikke gjort fra seg noen andre steder, så ellers er hun flink til å go på kattedoet sitt.

 Har akkurat spist en veldig sen frokost, og nå skal jeg lese litt fifty shades. Ha en fin dag!

 

2 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg