rolig lørdag

Hei! Atm så ligger jeg og kjæresten og ser film, eller, Anders har sovnet haha. Har bare tatt det rolig ikveld, har spist lasagne og sett filmer på viaplay. Vi har avsluttet netflix, og ordnet oss viaplay istedet. Er myye bedre synes jeg! Har liksom sett i stykker netflix.

Igår var jeg på verdal og passet småsøskene mine, og fikk endelig ordnet meg en legetime der med det samme. Utsetter alltid slike ting, hehe. Jaja uansett, nå har pusekatten våknet til liv etter å ha tatt en dupp, så søt! Merker at hun ikke er spesielt glad i tørrforet sitt, noe som er litt dumt siden den lille kroppen trenger energi. Søkte litt rundt på google om flere hadde samme problem, og det var det. Leste at det kunne hjelpe å ha litt vann i tørrforet for å bløte det litt, og ha oppi bittelitt bløtfor og røre det sammen. Og det funket! Hun har skreket og løpt etter oss hver gang vi går på kjøkkenet, og syntes så synd på henne da, hun var jo tydelig sulten. Men uansett, katter er ikke så dumme at de sulter seg for mat de ikke liker, de kommer til å spise til slutt av ren sult leste jeg. Men det kunne gå noen dager, og jeg vil ikke at katten min skal gå flere dager uten å spise. Derfor blander jeg litt bløtfor med vanlige maten hennes. Skal kjøpe ordentlig mat fra dyrebutikk litt senere, viktig at hun får i seg de næringsstoffene hun trenger, i tillegg er det mye sunnere enn maten som selges i vanlig butikk.

Haha, alt det der var sikkert veldig interessant, men greit å vite kanskje.

Men nå skal jeg se film, ha en fin helg! 🙂

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg