skeleton top

Hola! Sitter å nipper til en cola, og har nettopp lest litt fify shades. Er snart ferdig med bok nr.2! Det leses, hehe. Funderer på om jeg orker på vømmøl (for de som ikke vet hva vømmøl er, så er det en sær ting vi verdalinger feirer i juni, søk det opp) i år eller ikke, eller, jeg har ikke råd til å gå inn uansett. Ikke at det gjør så mye, har nesten aldri gått inn i parken, er aaaltfor mye folk og kaos. Så tenker at det kanskje blir en fest i levanger istedet, får se hva det blir til. Er forresten i verdal akkurat nå hos mamma, skal passe ungene inatt igjen.

 

Synes denne langermede toppen er så kul! Gleder meg syyykt til jeg har bursdag om ca. en måned, skal bare ønske meg penger, sånn at jeg kan shoppe nye klær! Nesten alle klærne jeg har begynner å bli utvasket, og jeg har klær som er over 5 år gamle, på tide å bytte ut noe snart. Haaater nesten alle klærne mine nå! :c


bebisen min♥♥♥


3 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg