fotballkamp

Hei! Atm ligger jeg i sofaen, og skal se serier etter dette innlegget. Tenkte å lage et innlegg om hvilke serier jeg ser/har sett. Elsker å sette meg ned med en bra serie jeg gleder meg til å se!

Idag har jeg vært med pappa og kjæresten hans og sett Linnea spilt fotballkamp på Malm (tror jeg plassen het). Tok litt tid å kjøre dit, så føles ut som jeg har sittet i bil i hele dag! Uansett, laget hennes vant. 🙂 Så det var gøy. Ellers føler jeg meg ganske slapp i kroppen egentlig, tror det skyldes at jeg har fått i meg for lite mat den siste uken. Har ikke særlig matlyst. Aner ikke hvorfor, men sånn har det vært i alle år. Er ganske frustrerende, siden jeg vil OPP i vekt, men det er veldig vanskelig når det er sånn. Plutselig har jeg skikkelig matlyst, og går opp et par kilo i vekt på et par uker, men så mister jeg matlysten igjen og går ned de kiloene på 1-2-3. Og slik forsetter det altså, får vel bare tvinge i meg maten da. Noen fler som har samme problem?

Her kommer noen bilder fra idag!
 
 


1 kommentar

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg