hejj

Bra overskift, iknow :-Pp Mobilblogger akkurat nå, orker ikke finne frem pcen og har ingen spennende bilder å dele uansett. Pcen vår har gått i stykker, eller sånn halveis. Skjermen klikket plutselig en dag, men bare en del av skjermen. Så den funker fortsatt, men jævlig irriterende.

Skal straks gå å møte Anders på jobben, så skal vi handle middag. Tror det blir taco idag, nam! Kan faktisk ikke huske sist jeg spiste det, og jeg som elsker taco.

Ellers er det bare høstvær her i levanger, så kjedelig. Har ikke sommerfølelse i det heletatt! Men det kommer vel. Skulle gjerne hatt litt sol så jeg kan få grillet denne kroppen litt, for jeg begynner å bli blek!! Åh, det er så fælt å føle seg blek, hahah gråter :(( Frister sykt med melanotan, men tror ikke jeg tør.

Hvordan er været der, og har du prøvd mela før?

2 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg