weird dreams

Hei! Kom akkurat hjem fra legen, og ligger bare å chiller under pleddet hjemme hos pappa. Gleder meg til å hjem til kjæresten og kattepusen idag, har ikke sett dem på 3 dager!:( Tenkte oss egentlig på kino idag og se Jurassic World, men den gikk ikke før imorgen. Ååå gleder meg så sykt, DIGGER dinosaurfilmer! Så ble veldig happy da jeg så det hadde kommet en ny på kino. Noen som har sett den allerede, var den bra?

Men til overskriften her, jeg har 3 drømmer som ofte går igjen hos meg og som jeg ofte kan drømme flere netter på rad. Litt merkelige drømmer egentlig, men merkelig er vel alle drømmer.

Nr.1 er at jeg drømmer at jeg er gravid, og det er seriøst dritekkelt. Drømmer at jeg skal føde og at jeg ligger og presser, haha! Føler meg fanget i min egen kropp, og når jeg våkner er jeg såå lettet. Den drømmen kommer nok av at jeg har sykt fødeangst, (allerede liksom, wtf er jo ikke gravid engang) skummelt å tenke på at om noen år så skal jeg kanskje føde. Scaryy!!

Nr.2 drømmer jeg at jeg og mamma og søskene mine flytter tilbake til huset vi bodde i sist. Og det er ikke noen bra drøm, og den drømmen har jeg drømt siden vi flyttet, som nå er over 6 år siden. Det var noe rart med det huset, og jeg grøsser når jeg tenker på det.

Drøm nr.3 har jeg bare drømt nå de siste dagene. Den handler om at jeg flytter laaangt vekk fra alle (tror det var i kina ellernoe haha) og jeg føler meg så sykt ensom. Og den drømmen er så fæl, for ensomhet er noen av de værste følelsene jeg har hatt. Så der er jeg også veeldig lettet når jeg våkner. Hadde faktisk den drømmen i natt.

Har nesten bare mareritt når jeg tenker meg om, kanskje jeg burde kjøpe meg en drømmefanger og se om det funker? Hehe, tviler egentlig men..

Har du ofte mareritt?

1 kommentar
    1. Kjempe fin blogg. Mye bra som inspirere her på bloggen din. Fine innlegg med fine bilder. Jeg håper du har en fin dag videre. Hvor lenge har du blogget? hvor lang tid bruker du på å blogge ? Hadde veldig koselig om du tok turen innom min blogg 🙂

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg