01.43

Hei! De fleste sover vel nå. Alle unntatt meg, som vanlig hehe. Jeg har alltid likt å vært oppe lenge, er veldig sjeldent jeg legger meg tidlig. Uansett, ligger i sengen og hører på musikk. Temkte å dele noen av sangene jeg hører på under her! 🙂
Igår så jeg Fifty shades of Grey for første gang, og jeg synes filmen var kjempebra! Var liksom litt spesielt å se den siden jeg hadde lest boka, som jeg også synes var dritbra. Blir jo litt forelsket i Christian<,3 Haha, neida! Tenkte å se filmen enda en gang, likte den kjempegodt jeg. Gleder meg til film nummer 2 kommer ut!


fine pusekatten vokser så fort!

Jeg har vært litt småsyk idag, bare litt forkjølet. Har følt meg litt ”tåkete” i hodet, vet ikke helt hvordan jeg skal forklare det haha. Men virker ikke som jeg blir verre, heldigvis. Er sjeldent jeg er skikkelig dårlig, kan faktisk ikke huske sist gang jeg var det. Jeg må ha et utrolig bra immunforsvar! Imorgen tenkte jeg å ta meg en joggetur, kanskje prøve å få med kjæresten også. Er over en måned siden sist jeg jogget. Og jeg som sa jeg skulle prøve å jogge 3-4 ganger i uka! Veldig typisk meg det der altså… Just do it – tomorrow, liksom. Som plutselig blir til flere uker. Haha!

Skal straks legge meg her, må bare spille litt Kardashiangame først. Jeg skal gifte meg på spillet, jeg skjønte ingenting, plutselig måtte jeg planlegge bryllypet. Bare fordi jeg hadde datet en fyr. Ja okei, hahaha! Det spillet er jo egentlig litt morsomt, men samtidig suger det balle også. Men jeg klarer ikke å slutte å spille, hjelp! Nei, god natt!

FjeCjC_pCGUxe_iCkFsQKE
YtNkho7_IgU
m_BcMJ3iuS4


1 kommentar

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg