litt nytt

Hei! Nå er jeg hjemme hos mamma, skal passe søskene mine inatt siden hun er på jobb. Har akkurat vært hos tanta mi og fått stusset håret mitt litt. Snedig med frisør i familien, tror faktisk jeg bare har vært i frisørsalong en gang, og det er leeenge siden. Etterpå skal jeg farge håret mitt om jeg orker, helsvart. Klarer ikke å legge fra meg den svarte hårfargen, jeg bare elsker svart hår haha.. Er sååå trøtt idag, aner ikke hvorfor, har jo fått nok søvn. Kanskje jeg bare har fått for mye, hehe..

Det er så fint hos mamma når det er sommer, fin veranda og slikt. Der jeg bor nå får jeg så vidt til å sole meg ute, må kjøpe meg solseng! Om det i det hele tatt er noe vits, det er jo aldri sol… :c

Tenkte å vise noen innkjøp fra tidligere, så her kommer de også!


Litt diverse, måtte prøve det der cleansing water’et som alle har. Hårfarge, lipliners, leppestift og øyenbrynskjærer. Herregud øyenbrynene mine er så STYGGE, men er så vanskelig å spare, blir jo seende ut som er troll i trynet. Haha! Leppestiften var såå fin forresten.


Treningstightser, elsker den med mønster. Så kul! Nå er det bare å begynne å jogge, hehe

Ellers fikk jeg en hvit bergansjakke idag, siden ingen her brukte den. Jeg synes den var kjempefin, så da tok jeg den siden den passet så bra til den korte ryggen min. Er seriøst umulig å finne jakker og gensere som ikke blir for lange til meg, argh!

Fiin, eller hva?! Men nå skal jeg finne meg litt mat og se litt serier. Hejdå!

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg