vans sweater

Fikk denne fine vans genseren av kjæresten i bursdagsgave i går, har ønsket meg en sånn lenge! Vi var på magneten en tur i går for å kjøpe litt diverse ting vi manglet til kjøkkenet osv. De hadde så mye fint kjøkkenutstyr på clas ohlson, masse rosa ting haha. Rosa kjøkkenutstyr er jofint da, men det synes ikke Anders. xD

Var også innom dyrebutikken og kjøpte litt snacks til Nemi, Anders elsker å skjemme henne bort. Akkurat nå ligger de å koser sammen, haha de er så søte begge to.<3 (hvor er de ordentlige hjertene forresten?!)

Kjøpte også halsband til pusen, var liitt for stort enda. Men hun kan ikke gå ut enda uansett. Hun har blitt mye modigere når vi tar med henne ut nå, før ble hun livredd bare vi tok med henne ut døren. Men hun er for liten til å være ute alene enda.

Kjøpte også duftlys i går på clas ohlson, denne med sjokolade/vanilje luktet sååå godt! Det syntes visst Nemi også, hun sto bare å luktet på haha.

Jaja uansett, jeg og kjæresten skal bare slappe av i helgen. Skulle egentlig hjem å passe søskene mine, men jeg skal passe dem på søndag i stedet. Da blir det grilling med familien, så håper på fint vær! I dag blir det nok bare film og serie titting, ser egentlig mye på film for tiden. ‘Focus’ het en film jeg så med kjæresten en dag, og den var veldig bra. Anbefales! Og ‘the green mile’ så vi i går, som var helt okei, men den har vel nesten alle sett?
Men nå skal jeg avslutte her før jeg blir gal, skriver på en dårlig låne-pc og tastaturet er helt rævva. Pc’en vår (eller kjæresten sin da hehe) er på reparasjon siden skjermen er ødelagt. Ha en fin helg!

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg