havfrua

Hei! Ikveld har jeg vært med familien og grillet på havfrua, og for et vær! Herlig når det er sånn, men var visst meldt regn imorgen igjen, men krysser fingrene for at det blir fint allikevel. Jeg trenger seriøst å få litt mer sol på kroppen, er så blek! :c 

Her er noen bilder fra idag!

Det er så fint på havfrua om sommeren, veldig koselig plass. Lillesøstra mi badet, hadde egentlig litt lyst selv også. Vannet var ikke SÅ kaldt egentlig, men jeg vasset bare. I fjor badet jeg bare sånn to ganger eller noe, men i år måå jeg bade mer! Jeg elsker å bade, haha. Men vet ikke helt hvor det er fint å bade i levanger.

Jaja. Jeg er barnevakt nå, derfor er jeg på verdal. Vet ikke helt hva jeg skal finne på, får vel se litt serier som vanlig. Forresten, om to dager har jeg burdag! Synes dette året har gått så sykt fort, og nå blir jeg 22 allerede liksom. *føler meg gammel* Dagen etter bursdagen min skal jeg og ei venninne til trondheim. Hun skal ta restylane i leppene, gleder meg til å se hvordan det blir! Åh, har kjempelyst til å ta det selv, men det får bli senere. Etterpå blir det litt shopping i byen, og middag på fridays regner jeg med. Gleder meg!

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg