rosa paljettkjole til salgs!

Hola! Jeg har nettopp vært hos mamma og hentet noen klær og sko jeg har lagt igjen der som jeg ikke bruker lenger, og som jeg skal selge. Jeg orker ikke å legge ut det her, men heller på bloppisen min eller på facebook. Får ikke åpnet bloppisen for øyeblikket, forstår ikke den driten der haha. *blir så sur* Men tenkte å legge ut en kjempefin kjole til salgs her da!

Jeg synes denne kjolen er så fin, men ikke helt min stil lenger. Den er ikke blitt så mye brukt, kanskje 4-5 ganger. Jeg vet ikke helt hvilken størrelse det er, står bare 8 på lappen. Men jeg er jo ganske liten og tynn, så jeg regner med det er en XS. Jeg er 1.63, og kjolen når meg til litt under anklene bak. Den er altså kortere fram, som du ser. Det er også et skjørt under, men det vises vel på bildene det også.

Jeg husker ikke hvor mye den kostet, men velger å selge den for 350,- Så om du er interessert eller har noen spørsmål om kjolen så er det bare å skrive en kommentar her, på facebook eller sende mail til [email protected] Du må forresten betale frakten selv om den må sendes.

Hva synes du om kjolen, fin eller hva?


0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg