bursdagsbarnet

Hei! Idag blir jeg 22 år, wææ! Det er jo egentlig ikke så mye da, haha.. Blir vel noe annet når jeg blir 30, hehe. Våkna for rundt en time siden, og skal snart spise buritos. Er fortsatt på verdal, men skal hjem til kjæresten senere idag.<3 Har fått bursdagsgaver, penger<3<3<3 Haha! Har akkurat bestilt meg Nike air max sko, og de har jeg ønsket meg leeenge! De er jo ganske dyre, men så fant jeg noen til bare 699 på nettet. *HAPPY* Sparte 500-600kr, yay. 

Nike Air Max 90 Sko Hvit Grå Svart Purple
ELSKER dem!! 

Skal ikke gjøre noe spesielt idag fordi om jeg har bursdag, skal bare slappe av i hele dag. Og imorgen skal jeg jo som tidligere sagt til Trondheim. Håper på fint vær, men det skjer vel ikke. Typisk! Regnsommer er morsomt.

Idag er som vanlig en regnværsdag, argh! Hva er det som skjer med denne sommeren egentlig, hah?! Jaja, ha en fin dag!

2 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg