sommer bildedryss

Noen bilder fra igår


haha<33

Idag har nok en gang vært en fin dag, og været ble enda bedre enn igår! Har fått solt meg skikkelig idag, slo til og med på alarm sånn at jeg kom meg ut i sola til rett tid. Haha! Har vært ute i sola i hele dag, og det har vært så deilig. Brukte ikke solkrem, og jeg ser nå at jeg er litt rød noen plasser, spesielt i ansiktet. Men jeg blir aldri ordentlig brent, men må nok bruke litt solfaktor neste gang. Vil ikke se ut som en tomat heller liksom! Hehe.. 

Etter å ha vært ute i sola i ca. to timer, hadde jeg skille som F! Troor det kan ha noe med betakaroten å gjøre, eller så bare innbiller jeg meg det. Jeg bruker ihvertfall ‘good for me’ betakaroten, og har hørt mye bra om dem. Men nok om det. Jeg og kjæresten var å kjøpte oss solsenger her en dag, en rosa og en blå, hihi. Da vi skulle betale glemte visst hun bak kassa å slå inn den ene solsenga, så vi betalte bare for den ene merket jeg litt senere. Jaja, jeg klager ikke. Ikke mitt ansvar. xD 1 solseng gratis, mehe. De var ikke spesielt dyre heller da, 219kr eller noe sånt. Synes det var billig, for stolene er veldig gode.

Dagen er fortsatt ikke over, så jeg skal sette meg litt ute på verandaen i kveldssola. Ha en fin kveld!


2 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg