longhair

Hellå! Nattedyret meg er fortsatt våken, hehe. Har fått en dårlig vane – ser serier til rundt tre på natta, og våkner ikke før 1-2 på dagen. Idag våkna jeg tre, og det synes jeg blir for seint. Da blir jeg daff og lei hele dagen. Herregud, før kunne jeg sove til åtte på kveldene, jeg husker at jeg gjorde det i en periode på vinteren. 

Blogger ikke så mye for tiden, egentlig så vet jeg ikke hvorfor jeg blogger i det hele tatt. Det er liksom ikke heelt my thing, men jeg gjør det nå allikevel haha. Jeg liker vel bare å skrive litt og dele bilder jeg tar. Kameralinsa mi er ikke akkurat den beste, og er den samme som jeg har hatt i flere år. Derfor begynner det å bli litt kjedelig å ta bilder også, nå som jeg har blitt litt flinkere, og er ute etter klare, skarpe bilder. Må nok investere i en ny og bedre linse nå snart tror jeg. Pappa er forresten veldig flink til å fotografere og har en del fotoutstyr, så jeg får høre om jeg kan låne en linse av han så lenge. 🙂 Har veldig lyst på nytt design her på bloggen også, begynner å bli veldig lei det jeg har nå. Synes ikke det er fint engang, og ihvertfall ikke headeren, haha!

Nok om det. For et par uker siden fikk jeg clip-on extesions jeg hadde bestilt fra ebay. Det var av bra kvalitet, (remyhair) men desverre for lite hår. Så bestilte en pakke til i går, og håper det kommer i posten fooort! Åh, som jeg savner å ha langt har! Jeg synes langt hår ser mye bedre ut på meg. Nå har jeg hår ned til rett over brystkassa, og derfor må jeg ha mye mer extensions for å få det til å blende seg inn i mitt eget hår. Hvis ikke ser man at det er fake, og det er ikke så veldig fint, heheee. Ble så lei når jeg så at jeg hadde bestilt for lite hår, bahh haha.

Dette er alt for lite hår, men har gjort sånn at det ikke vises like godt på bildene. 

Har fortsatt bare låne-pc, og den suger skikkelig! Henger ser opp hvert femte minutt, sånn at det ikke går å røre på pila. BLIR GAL. Så runder av her, haha! Skal spise og se litt serie før jeg legger meg. Akkurat nå følger jeg med på ‘orange is the new black‘, som sikkert mange andre jenter gjør. Synes den serien er helt grei. Synes ikke serien er sånn superbra, men liker å se på den når jeg f.eks skal slappe av og ikke orker å måtte følge med pal for å skjønne noe. Eller før jeg skal legge meg, hehe… 
Godnatt! og der hang pc’en seg opp igjen<3


3 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg