new shuuz

Hei! Først og fremst vil jeg vise skoene jeg bestilte på bursdagen min, de kom i posten for noen dager siden.

De er så fine, og var kjempegode å gå i. Jeg har nesten bare brukt vans’a mine i et år nå, og merker forskjellen når jeg har på meg disse. Vans er ikke særlig gode å gå i, altså de standare jeg mener.
Da jeg fikk de i posten, trodde jeg først de var for små. De er seriøst dritsmåe, men det er størrelse 36, og de passet jo. Jeg har bare veeeldig liten fot, haha!

Nok om sko. I forgårs tok jeg med Nemi til dyrlegen på Verdal, hun skulle vaksineres. Det gikk helt fint, og etterpå tok jeg med henne hjem på til pappa siden jeg skulle passe ungene hos mamma den dagen, så da orka vi ikke kjøre hun hjem igjen. Hun var ute i hagen hele dagen i finværet, og som hun koste seg! Hun elsker å være ute, blir helt vill haha. Plutselig var hun borte, og da hadde hun klatret opp i et tre (selvsagt det største) og kom seg ikke ned. Pappa måtte hente stige for å få henne ned igjen. Heldigvis kom hun seg trygt ned, den lille rakkern.

Haha! Hun har vokst så mye siden vi fikk henne. Når jeg ser på bildene fra da vi fikk hun, så var hun såå liten. <3


tatt idag, søta

Var å kjøpte meg bok nr. 3 av fifty shades en dag, og tenkte å begynne å lese litt nå. Jeg elsker å lese, men da må jeg være veldig fokusert. Er jeg ikke fokusert, kan jeg bare glemme det. Jeg blir så lett distrahert av lyder og ting som skjer irundt meg, og det er såå irriterende. Ser det har kommet enda en bok nå, ‘Grey’. Gleder meg til å lese den også! Men den kommer ikke på norsk før i september, så jeg får bare vente. 

Nå skal jeg spise ost og kjeks. Har kjøpt babybells, og de er jo så sykt gode! 


NAM

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg